Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie ve vybraném podniku
SCHICKEROVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii ve vybraném podniku. V teoretické části se text zabývá nejprve základními pojmy spojenými s komunikací a jejími procesy a následně jsou podrobně rozebrány jednotlivé kroky komunikační strategie. S tématem souvisí i marketingový mix, na který navazuje kapitola komunikačního mixu a jeho nástrojů. Empirická část je založená na zpracování komunikační strategie z praktického hlediska. Úvodní kapitola empirické části je věnována podrobnému rozboru zvoleného podniku, na který jsou navázány potřebné analýzy. V diplomové práce jsou využity analýzy typu Porterův model pěti sil, SWOT analýza a rozbor EFE, IFE a IE matice. Následně jsou na základě získaných výsledků navrhnuty dva projekty, které jsou implementovány do konkrétní komunikační strategie. Navržené projekty představují modernizaci webových stránek a dále realizaci reklamy v průmyslové oblasti města Plzeň. Návrh modernizace webu zahrnuje základní specifikaci pro tvorbu cenové nabídky, zhodnocení aktuálního stavu webových stránek od dvou oslovených subjektů a dvě předběžné cenové nabídky pro realizaci. Za účelem zpracování projektu: Realizace reklamy v průmyslové oblasti Plzeň, byli osloveni dva poskytovatelé reklamních ploch, u kterých byly poptány vždy dva bigboardy. Návrh obsahuje cenové nabídky těchto poskytovatelů na určité časově období. V poslední fázi byla oslovena marketingová společnost za účelem vytvoření cenového odhadu pro grafické zpracování reklamního plakátu. Výsledkem těchto doporučení by mělo být zvýšení poptávky po nabízených produktech, zefektivnění Employer Brandingu a zlepšení komunikace směrem k vnějšímu okolí.
Strategický management výrobního družstva
Ambróšová, Helena
Obsahem diplomové práce Strategický management výrobního družstva je podrobná analýza vnějšího a vnitřního prostředí výrobního družstva Kovona se sídlem v Brně, a návrh strategických opatření, která z těchto analýz vycházejí. V teoretické části je uveden obecný postup strategické analýzy s využitím zvolených metod. V praktické části jsou aplikovány vybrané metody na podmínky výrobního družstva. Na základě analýzy vnějšího prostředí jsou identifikovány příležitosti a hrozby, které jsou významné pro fungování výrobního družstva zaměstnávajícího zdravotně postižené osoby. Výsledkem analýzy vnitřního prostředí je identifikace silných a slabých stránek tohoto podniku. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou hodnoceny pomocí matic EFE a IFE. V další části jsou použity vybrané pomocné nástroje pro stanovení strategie: Vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Na základě zjištěných výsledků je navržena strategie, která povede k posílení stávající pozice výrobního družstva na trhu, zlepšení konkurenceschopnosti intenzivnějším využitím propagačních nástrojů, reorganizací výrob a rozšířením distribučních cest.
Obecná doporučení českým strojírenským podnikům pro vstup na mexický trh
Nováková, Markéta
Tato diplomová práce je zaměřená na formulaci obecných doporučení pro české strojírenské společnosti, které by chtěly vstoupit na mexický trh. Práce analyzuje získaná data týkající se současné, ale i předpokládané budoucí situace na mexickém trhu. Vlastní práce analyzuje makro a mikroprostředí, definuje příležitosti a hrozby na mexickém trhu pomocí analýzy PESTE a Porterova modelu pěti hybných sil. Práce dále blíže zkoumá podmínky českých firem pro vstup na mexický trh pomocí matic GE, EFE a SPACE. Výsledným zjištěním práce je trpělivý způsob pronikání na trh prostřednictvím obchodního partnera či obchodního agenta
Atraktivita odvětví úklidu v České republice
Handlířová, Aneta
Handlířová, A. Atraktivita odvětví úklidu v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví úklidu v České republice. Cílem diplomové práce je zhodnocení atraktivity celého odvětví a následná formulace doporučení pro stávající podniky v odvětví úklidu a pro podniky se zájmem o vstup do tohoto odvětví. Ve vlastní práci byla použita analýza PESTE pro zhod-nocení makroprostředí a Porterův model pěti hybných sil pro zhodnocení mikro-prostředí, doplněný o objektivizaci. Z výsledků analýz byly identifikovány příleži-tosti a hrozby odvětví úklidu. Dále pro posouzení samotné atraktivity a pro for-mulaci návrhů doporučení bylo využito matic EFE, GE a SPACE. Doporučenými strategiemi jsou rozvoj trhu, vývoj služby a pronikání trhu.
Atraktivita odvetvia sklárskeho priemyslu
Zámečníková, Iveta
Zámečníková I., Atraktivita odvětví sklářského průmyslu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá analýzou odvětví sklářského průmyslu v ČR. Jejím cílem je zhodnocení atraktivity odvětví a navržení doporučení pro podniky působící v odvětví a podniky zvažující vstup do odvětví. V teoretické části práce jsou popsány metody analýzy vnějšího prostředí a metody hodnocení atraktivity odvětví. Ve vlastní práci je analyzováno vnější prostředí s využitím analýzy PESTE, Porterova modelu 5 hybných sil, jeho objektivizace a analýzy strategických skupin. Zjištěné příležitosti a hrozby z analýzy vnějšího prostředí jsou zhodnoceny pomocí matice EFE a atraktivita odvětví pomocí matic GE a SPACE. Na základě zjištěných informací z analýz a matic jsou doporučené konkurenční strategie.
Podnikový management ve vybraných vendingových společnostech
Matulíková, Martina
Předmětem této práce je analýza podnikového managementu ve vybraných vendingových společnostech. Teoretická část popisuje základní pojmy související s tématem práce. Praktická část analyzuje a charakterizuje vnitřní a vnější prostředí podniků při zachování jejich specifických vlastností. Pro zkoumání vnějšího prostředí byla využita PESTE analýza, Porterův model konkurenčních sil a EFE matice. V rámci vnitřního prostředí byl zkoumán předmět činnosti, byla provedena matice IFE a finanční analýza. Pro celkovou analýzu byla použita IE matice a SWOT analýza. Závěrečná práce obsahuje doporučení a návrhy, které mohou být podnikem využitelné v praxi. Doporučení jsou zaměřena na oblast konkurenceschopnosti, finanční stránku a efektivní využívání zdrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.